Saturday, February 21, 2009

Dalam Saya Ade Awak



Hari tu kita gaduh.
Saya main-main.
Awk ingat betul-betul
Tak tau nk buat mcmana lg
Lantak awk lah

Semlm kita berselisih..
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya..

Saya nmpk awak
Saya nk panggil
Tapi awak x toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..

Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak xtahu happynya saya

Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya

Awak keluar tgk wayang
Saya pun...
Awak keluar dengan dia
Saya tengok aje

Awak call saya
Mengacau betul.tgh tido lah
Saya layankan aje

Awak ckp awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak

Saya cakap..
Kesiannya awak..
Hipokritnya saya

Hari ni hari jadi saya
Tapi awak luper
Saya sedih.
Tapi takpe.awak bukannya sesiapa
Awak mintak maaf
Saya senyum aje
Saya kata tak kisah


Awak belanja tgk national treasure
Isk tak romantik nyer
Tapi best per

Saya dapat T-Shirt
Cantik.suker sgt
Tapi tak tahu sape pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik

Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya Cuma nak bgtahu

Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!!

Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh.

Saya nampak lori
Betul-betul depan saya

Kalau ia sempat
Saya nak bagitahu.

Awak..SAYA SUKA KAWAN NGAN AWAK
huhuhuhuhu

P/S:
~*ItS BeTtEr To LoSe YoUr PrIdE WiTh SoMeOnE YoU LoVe RsThEr ThAn LoSe SoMeOnE ThAt YoU LoVe WiTh YoUr UsElEsS PrIdE.!!!!!! LiFe Is ShOrT..JuSt TeLL ThEm ThAt. ThEy'RE MEANT SOMETHING TO YOU..*~



Membaca bait-bait ayat tuh kiriman dari teman mmg menusuk kalbu...cuba bayangkan diri sendiri berada ditempat tuh...suatu perasan yg sukar digambarkan...cuba letakkan diri dalam keadaa itu walaupun sebenar itulah yg sedang dialami sekarang ini..nk sangat2 kita luahkan perasaan dan apa yg terpendam di lubuk hati ini terhada perasan kita dekat dia. Nak sangat dia tahu dan nak sangat di faham.Orang cakap kalo tak mencuba, kita tak akan tahu mcm maner perasaan dia terhadap kita.Tapi bab nak meluahkan itu lah adalah sesuatu yang paling sukar dan amat payah untuk dilakukan walaupun kadangkala kita tasa ianya terlalu mudah untuk dilakukna.Pernah mencuba..tapi serinkali perasan takut dan malu menghantui diri dan akhirnya..seperti luahan rasa diatas...pelaung terlepas begitu sahaja dan yang paling menyakitkan hati orang iut juga sebenarnya mempunyai perasaan yang sama seperti kita dan bila kita ketahui, dia pula sudah bersama dengan orang lain.Ahh sedeh nyer time tuh...tapi nk buat mcm maner..hanya orang yang dan pernah mengalami nya sahaja tahu ianya bukan sesuatu yg mudah untuk dilakukan tanpa kekuatan diri..Haruskan aku mencuba lagi...atau aku pasti akan kecewa lagi..buat kali ke 3..

No comments: