Tuesday, February 17, 2009

Jiwa Kacau..Asal Ekk???



Hari ni aku rasa macam tengah dalam dilema,bukan hari ni jer..hari2 lain pon cam ni gak.. macam tak best gak aa ada perasaan camni… huhuhu… tapi nak wat caner kan, dah memang itu yang aku rasa, takkan nak nafikan plaks. Nampaknya dia seperti telah memilih diri ini. Namun dalam masa yang sama, aku bukanlah orang yang diimpi²kan selama ini. Macam mana erk? tapi memang dia yang dah pilih kan, aku sepatutnya tak kesah aaa. Tapi pala otak ni, dok fikir gak, camner kalau nanti ada yang memenuhi semua ciri-ciri tu datang… adakah aku akan masih menjadi pilihan?

hurmmm… kekadang pening gak dok memikirkan benda yang sepatutnya tak difikir pun, sebab bebenda ni bukan kita lerh tahu pun, benda yang akan datang pada masa akan datang. Skang ni aku rasa takut plaks, dalam hati ni, rasa macam dah selesa aaa ngan si dia…. hurmm… camner jer erk… dah aa si dia macam menepati segenap ciri-ciri yang aku senaraikan… ayooo… huhuhuhu…


Aku harap benda ni akan mendatangkan sesuatu yang baik aa kot… walaupun dalam hati kekadang macam takut, macam risau, macam apa jer ntah lagi… huhuhu… Takut benda lama berulang kembali aa kot, bila aku dah fokus pada perhubungan tu, time tu aa semua benda nak jadi…hehehe… last² aku gak yang jadi mangsa sekali lagi… macam mana jer aa tu erk…

Tapi nak tak nak, kena aa amek risiko orang kata, tiada jaminan dalam hidup ni, tak kira aa macam mana pun kita letak benda tu, semua pun ada risiko dia kan, soal kita berani nak amek dan hadapi risiko tu ataupun tak jer aaa sebenarnya… sebab kalau tak berani, awal² kita lerh tolak jer, amek langkah selamat…. masalahnya Berani ke aku??? hurmmm… buat masa ni, aku sendiri macam tak sure sebenarnya, dalam satu segi, rasa berani jer, tapi bila fikir dari segi lain, macam tak berani plaks… huhuhuhu… kacau sungguh…jiwa kacau!!!!!

3 comments:

Ms Elise Paloma De' Amor said...

adeq..jgn sedih2 u got me as ur friend!!!

SaraGurL said...

even hati adeq jiwa kacau, tp adek ttp maintain dgn senyuman...syg adek!!hehehe

noriza said...

Adeq!!~~
bahaya duduk cam tuh..
dah ler tinggi..
kalo jatuh cam ner..

:P