Friday, February 27, 2009

RINDU KAT DIA...


Hari ini rasa sesak dihatiku tiba2 ada rasa rindu yang menjalar didiriku, yang merindukan seseorang..entah apa yang dibuatnya..sehat ke dia,sakit ke dia,happy ke dia or sedih ker dia..
Dari status email dia...mcm tengah sedey, nk jer tanyakenapa..tp saper la diri ni nak tanya kt dia sejak dah xberapa rapat nih..kalo dulu ap saja cerita boleh dikongsi bersama, boleh dibawak berbincang dan saling berkongsi pendapat.
Tapi sekarang ni entahlah...masing2 mendiamkan diri..mgkin masing2 ego dengan perasaan.Sekal ituh terserempak dengan dia dalam lif, tp langsung dia tak nk pandang,sedangkan baru awal minggu tuh kalo terserempak mesti dia senyum dan buat ba..ba cak, tp tak tahu la kenapa semakin hari semakin lain jer perangai dia.

Mungkin aku kot yg bermasalah..bukan dia..Mungkin aku terlalu memikirkan dan terbawak2 sangat..Dah tanamkan dalam hati ni semua yg berlaku hanya atas dasar kawan dan tak lebih dari tu..tp semakin cuba rapatkn dengan dia semakin jauh plak rasanya..
yang menyakitkan hati bila bertembung ntn..kalo tak senyum ,kalo tak pandang mesti dia ingat kita ni sombong pt hakikatnya...kalo lah boleh setiap inci tubuh ni bersuara..pasti dia akan dengan derngar dan tahu..bahawa diri ini sangat happy bertemu dengan dia..Kenapa semua ini berlaku....Setiap hari memikirkan benda ni...mgkin hati ni jer yang tertanya-tanya...tapi dia tidak rasa apa-apa pun...

No comments: