Sunday, March 1, 2009

I kNoW i'Ve BeEn SmIlInG bUt InSiDe I'm DyInG

Aku cuba untuk percaya dgn segala kata-katamu..dengan apa saja yg ko ucapkan ..tp jauh disudut hati ini aku masih tidak mengerti...adakah aku percaya dengan setia apa yg ko lafazkan itu.Aku tidak minta ko beri sepenuh perhatian, tidak onta ko sentiasa ada disamping aku, tidak mahu ko terlalu dekat dan tidak jua ingin ko sentiasa didepan mata...walaupun itu adalah sebenarnya kemahuan hati ni tp diri ni memahami apa yg kita ada hanta sekadar illusi...yang aku sendiri tidak pasti..tutur katamu,tingkahlaku mu seolah2 memberikan tanda bahawa diri kau betul memahami apa yg kuinginni tp dalam masa yg sama diri ini disakiti....disakiti secara halus.Aku sedar diri ini hanya mengharapkan sesuatu yg bukan sahaja tidak pasti malah tidak tercapai kepada apa ygn hampir pasti itu..tapi dikau sendiri seolah-oleh memainkan perasaan ni...seringkali kau cuba menunjukkkan bahawan harapan itu ada...peluang itu ada...tp dalam diam dikao seolah-olah memainkan perasaan ini dan itu yg membuatkan diri ini sakit hati,,sakit jiwa dan perasaan.BUkan diri ini cemburu tak tentu hala, tp bagi insan yg sayang pada seseorang itu,perasan cemburu itu perlu dan bukan cemburu yang bukan-bukan.kadangkal diri ni ingin merasai apa yang ko bualkan,lakukan dengan teman2 mu yang lain.Tp nyata ko berbeza...tertanya pada diri ini,apa bezanya aku dengan mereka??Dengan orang lain kau mudah mesra, mudah ketawa. tp dengan aku..acapkali senyuman dan perkataan yg dikau tuturka itu seperti perlu difikirkan dulu sebelum dilafaskan..seperti ada mesin yang perlu mengedit setipa butiran ayat yg perlu dituturkan itu.

Am i so hard to be talk with?? Am i cannot understand simple worsd that u need to use advance word that i could understands?? Am i to naive to you??? or am i just nobody to you??? I have been thinking bout this all this time even for a pass few weeks before.Im not complaining or not even want to judging someone without what exaclty happned whether on purposed or not...but it what im been delaing with since i know u..I never push you to like me...im not giving you stuff so you can like me more, im not talking or emailing, so u would know that i near or miss oyu..no...not at all...what im just hoping that u be truth to me, be honest..and be more friendly to me and dont treat me as someone that you think that you can easy to keep or when you bored you can comes back to me...coz i dont have much time...much times to invented more crying or hurtness...coz the more i keep thinking this..you...me...the sooner you will losing me..I'm TiReD oF tRyInG, i'M tIrEd Of CrYiNg, I kNoW i'Ve BeEn SmIlInG bUt InSiDe I'm DyInG..And YOu DoNt EvEN KnOw..

"menyintamu aku bagai meniti diatas seutas tali..yang pasti nya aku jatuh, sakit dan luka..dan itu yang aku alami selami ini.."

2 comments:

Ms Elise Paloma De' Amor said...

x moh sedih2...be cheerful dear...

iN said...

sis..

r u ok?

do take care yea..