Monday, June 29, 2009

Aku Rindu Dia..


goodies/love-quotes/43.png



Default Layouts
Sebagai manusia kita di ciptakan oleh si PENCIPTA, untuk merindu dan dirindui…. entah tak tahu kenapa sekarang manusia tiada lg perasaan itu dalam diri mereka… entah lah aku rasa aku amat rindu pada dia.. terlalu sukar tuk aku meluahkan tapi sebagai insan punya hati dan perasaan, sering kali terlupa akan siapa sebenarnya diri kita…..

Biarpun tidak tahu dia berada, sedang buat apa, gembirakah dia, sedihkan dia...namun jauh disudut hati ini sangat2 merindukan dia dan masih ingat lagi pada dia.Pedih yang ditinggalkan masih lagi terasa sampai saat ini tapi untuk apa kite mengigatkan pada perkara yang sedih dan pahit sedangkan kita mampu untuk mencipta waktu yang gembira dan lebih bermakna.jauh disudut hati ini masih lagi berdoa agar ditemukan di dia kembali,biarpun sekejap...akan kuluahkan..kulaungkan segala apa yang terpendam dan tersemat selama ini agar dia tahu perasaan hati ini yang selama ini terlalu menyimpan dan memendam..agar beban yang kusimpan ini tidak aku tanggung sendiri...

No comments: