Thursday, July 9, 2009

Best Roller Costers

Hola!!!! tengah2 melayari niternet td bukak jap yahoo and terbaca lak kt ruanggan life.patu ade pix and story pasa Ten Best Roller Costers di dunia.Ya Allah gerun giler tp cam best jer tgk..Lebih extream dan giler baban la roller coster diorang. Kingda Ka, Six Flags Great Adventure,Wicked Twister, Cedar Point, Sandusky, Ohio,X2, Six Flags Magic Mountain, Los Angeles, Calif.Dueling Dragons, Universal's Islands of Adventure, Orlando, adalah antara roller coster paling terbaik di dunia. Tengok dr gambar jer pon dah tahu mmg saper2 naik pasti seram nk mampos.Tp aku yg sememangnya suke benda2 adventures ni terasa nk jer nak semua rollers costers tuh kalo ada pelaung tapi jauhlah hehehe.Makin lama tgk gambar2 tuh makin seram dan excited lak..cam rase nk gi Genting jer jam ni gam huk3!!!!..bayangkan la kalo budak2 Sukses ni naik benda tuh ramai2..alamat mmg ada yg mati kering or pengsan or masuk ICU la nmpak nyer..hehehehehe...tu belum lagi aku..owh tp nk merasa gka naik benda ni kt negara org lain..mesti best giler and pengalaman yg xleh luper..!!!!!

3 comments:

SaraGurL said...

lau sara yg naik, harus terkencing2 mse roller coaster tu dok berpusing2
.....hahahhaa

me n de alisha said...

huhuhu, kita tak pernah naik roller coaster tau...bila adik nak belanja...hehehe ...mummy alisha a.k.a aswad)

[ N ] ZuLaiNa said...

nak cube la!!!
jom adeq!!