Tuesday, March 17, 2009

3 minggu dah...

Hari ni dah 3 minggu dah tegur dan jumpa dgn A..nmpak dia pon dari jauh jer..enthalah susah nyer nk ckp..tiap2 dok ingat..dok kenang smpi tanya berkali2 kat diri ni apa salah aku....Daro apa yg dickpkna kn oleh teman baik dia, dia ok jer....xsebut apa2 pon pasal kitaorg..tp xtahu la kalo kwn dia tuh nk coverline...tp takt dia mmg si kawan dia ni baik.Emm entahlah....dari seorang kenalan lak bgtahu yg dia dah mkin rapat dgn si 'minah' tuh....sia sebut 'canti ktak awek baru aku,"? emm time dengar tuh sedey gak tp nk wat mcm mner...pikirkn masak2 blaik...dah mmg mcm tuh agaknyer gaya dia...Teringat kembali pasamalam Hari Raya..terima sms dr dia..kata nk kenal lebih rapat..bile ditanya bru lah tahu si dia.....dlm sms yg dihantar mmg ayat2 sgt mengusik perasaan....tp time2 sekarang nih plak cam rase lain jer...mgkin makin lama seseorang tuh makin bosan mgkin...makin berubah...jumpa yg baru yg lebih baik,lebih cantik..semua nyer boleh berubah.....entahlah....

5 comments:

Cicie~!!! said...

sayu aku dgr nok...
takpe kita tabah kan hati sama2
aku pon syg kat S tapi masalah aku tak larat nak tunggu... kalau EGO tu mmg payah nak buat nyah~!!
so kita BE STRONG~!!

SaraGurL said...

kdg2 single lg bgus kan adik kn? :(

Isis Natasha said...

kakak
sabar
nanty kite singgah sana
kakak tunjukkan yg mana
kite sangsang 'minah' tue
kite amik balik laki awak
kite hantar balik kat rumah kakak kat 1502
erk.. silap
kita hantar ke hospital besar KL
k?

mummy roshie said...

ahaks.!!!!
setakat ckp hebat semua org boleh ckp kan...
tp nak buktikan...tak sehebat maner
dan kita as gurl..
musti cam harap dia dia ckp dia nak rapat..
tp hakikat..
MANIS KAT MULUT JER TP HAKIKATNYERRRR..!!!!
rase nak sepak jer mulut tuh...

Amy Carmeen said...

thanks kawan2...